Téma |
Létrehozó |
Hozzászólások |
Utolsó hozzászólás |
Veled hogy cseszett ki az Internetszolgáltató? |
neongod (neongod) |
60 |
B. Szilveszter (bszggg) 2006 március 16. csütörtök 07:14 |
Hálózati rendering, hálózat |
Mr. Dreadful Of Evil Force (mrd) |
17 |
Soponyai Viktor (dh1) 2006 február 28. kedd 16:23 |
Elkészült a FreeWeb! |
Lay András (lay) |
81 |
Horváth Kristóf (psoft-hkristof) 2006 január 26. csütörtök 16:33 |
DEMO / SCENE elve vagy halva ? |
AnarcsoiD (anarchoid) |
49 |
Reynolds (reynolds) 2005 december 23. péntek 12:04 |
|
Leeroy ^ SMV |
2001 február 16. péntek 22:00  |
 Hozzászólásai: 4.807 |
Pedig logikus: kevesebb user van,igy kevesebb az alkotoi venaval megaldott (itt nem csak a coderekre gondolok) dude is...a zome pedig csak az inaktivitasban jeleskedik. :/ |
|
Hosszu Peti |
2001 február 21. szerda 11:38  |
 Hozzászólásai: 1.096 |
"Csak az a magyar mentalitás, hogy assembly assembly ASSEMBLY csakazértis!"
Akkor nezd mar meg hany amigas demo van c-ben irva.Nem mentalitas kerdese hanem sebessege, szoval eleg nagy baromsag amit leirtal. |
|
Kerekes Csaba |
2001 február 21. szerda 15:39  |
Hozzászólásai: 78 |
teo: Ha figyelmesebben elolvasnad a hozzaszolasomat eszrevenned, hogy csak ideztem. Termeszetesen nallam is assembly rulez meg mindig.
Az idezettel csak annyit akartam mondani, hogy a mai 2-300Mhz-es PPC-k vilagaban mar alig eszreveheto a sebessegcsokkenes a ket kod kozott. A C javara irhato az is, hogy kevesbe platformfuggo mint az asm. A "platformfuggetlenseg" pedig nagy kincsnek szamit manapsag (szerintem). |
|
Hosszu Peti |
2001 február 22. csütörtök 11:56  |
 Hozzászólásai: 1.096 |
Na errol Chip tudna beszelni, mivel o PPC-re kodol es ASM-ben nyomja, minden nyug es hajtepes ellenere; mivel meg mindig gyorsabb kodot lehet igy csinalni.Amugy pc-n is ismerek olyan kodert aki inkabb asm-ben kodol mert igy nyerhet 1-2kb-t helyet.Pedig ott mar gigahertzekrol van szo, tehat 5-10%os teljesitmenycsokkenes mar elenyeszo.Szal szerintem: real democoders still do asm! :) |
|
Leeroy ^ SMV |
2001 február 22. csütörtök 18:32  |
 Hozzászólásai: 4.807 |
En ugyan nem vagyok coder,de mint outsider azt vallom: az assembly mindig is gyorsabb volt es lesz is a magasszintu nyelveknel. |
|
Kerekes Csaba |
2001 február 23. péntek 09:16  |
Hozzászólásai: 78 |
teo: akkor szegrol-vegrol azert megis egyetertunk.. :) Talan ez is egy kis kulonbseg a scene es a commercial software keszites kozott. Ha valaki coder a scene-en, az mar alapban van ennyire sebessegorult hogy asm-ben nyomja, szerintem. A legjobbak mindig is assemblyben nyomtak.
Leeroy: az mar biztos. Azert hivjak az assembly-t alacsonyszintu, gepkozeli nyelvnek. Letezik egyaltalan gepkozelibb nyelv az assemblynel? |
|
DeT(r)oX |
2001 február 27. kedd 20:50  |
 Hozzászólásai: 4.574 |
igen: 01011101 :) |
|
Kerekes Csaba |
2001 március 2. péntek 09:48  |
Hozzászólásai: 78 |
DeToX: akkor irjal binaris kodot, megtapsollak.. :D |
|
DeT(r)oX |
2001 március 14. szerda 04:46  |
 Hozzászólásai: 4.574 |
C64-en is csak a hexáig jutottam: ea,ea,ea... |
|
Rajnai Almos |
2001 március 14. szerda 08:30  |
Hozzászólásai: 2.799 |
Emeric: teljesen egyetértek. Régebben én is belekezdtem demokba (sõt, olyan is volt, ami elkészült, bár talán nem ismeri senki és már nekem sincs meg), de a balettcippellõm tele lett azzal, hogy mindenki csak arra vár, hogy majd ÉN teszek valamit. Egy demó, de még egy intró összehozása is nagyon sok energia, ami jóformán 5-10 perces élvezetet nyújt a végén.
nasca: igazi demót, igazán jó effektekkel igenis assembly-ben lehet írni. (Vagy legalább is az effektnek asm-ban kell lennie. Az egész demót szerintem felesleges asm-ban összeszenvedni, de ezt a legtöbb kóder még nemlátta be.) Szerintem marhaság, hogy C-bõl is lehet minimálisabban lassabb effekteket kódolni, aki ezt állítja, az nem tud asm-ban optimalizálni... :)
Nem tudom ki hogy van vele, de amikor az elsõ PPC-s demók megjelentek (VenusArts-os szarságok), én teljesen padlót fogtam, hogy a PPC tényleg csak ennyire lenne képes? Aztán amikor elkezdtem rá kódolni, és megírtam az elsõ PPC asm rutinjaimat, rájöttem mekkora lamerek voltak a VenusArts-os dudék. Ugye full C-ben írtak mindent, mert "PPC-re olyan nehéz asm-ban kódolni, hogy ember azt nem tudja optimalizálni"... Nah... ;D
Ha megnézed a mai PC-s demókat, ott se nagyon feszegetik az instrángot. Vagy HW-bõl nyomják az effekteket (a mai gyorsítók hihetetlen dolgokra képesek egyébként), vagy olyan bivaly gép kell hozzá, hogy ennyi erõvel Visual Basicben is írhatnám az effektet. |
|
|
pegasos.hu |
Lay András (lay) |
44 |
B. Szilveszter (bszggg) 2005 december 16. péntek 12:47 |
Software (GAMA ;) kerestetik |
Saughassy (sau) |
145 |
Hosszu Peti (teo) 2005 december 15. csütörtök 01:24 |
Sorry |
Soponyai Viktor (dh1) |
9 |
Piskátor Miklós (normal) 2005 szeptember 30. péntek 16:58 |
pC-s sTorYk |
QXY (QXY) |
76 |
LEGYU (LEGYU) 2005 szeptember 29. csütörtök 18:16 |
Britney Spears |
(Criphs) |
46 |
LEGYU (LEGYU) 2005 július 24. vasárnap 15:00 |
LELEPLEZÕ KÉP TIMBÁRÓL!!! NO FAKE! |
Emeric SH (Emeric) |
27 |
LEGYU (LEGYU) 2005 június 25. szombat 13:37 |
Mitõl lesz valaki Amigás??! |
neongod (neongod) |
72 |
LEGYU (LEGYU) 2005 június 23. csütörtök 11:49 |
Elkészült a News! |
Lay András (lay) |
55 |
neongod (neongod) 2005 május 31. kedd 14:04 |
Szeretnem megszuntetni Timbat |
Leeroy ^ SMV (leeroy) |
32 |
LEGYU (LEGYU) 2005 május 25. szerda 17:51 |
A1200-t toronyba! Rutinosak elõnyben! :) |
Soponyai Viktor (dh1) |
35 |
LEGYU (LEGYU) 2005 május 12. csütörtök 17:53 |
Ki, hogyan terjeszti az AMIGA szellemét? |
B. Szilveszter (bszggg) |
38 |
LEGYU (LEGYU) 2005 május 6. péntek 21:24 |
Azt hiszem, Merlin példáját fogom követni. Elfelejtelek benneteket az Amigával együtt. |
Molnar Antal (timba) |
19 |
LEGYU (LEGYU) 2005 május 6. péntek 21:11 |
Coldfire 68K |
Kémeri Csaba (unreal) |
14 |
sadddam (sadddam) 2005 április 19. kedd 15:40 |
Programötletek |
Rajnai Almos (rachy) |
102 |
Hosszu Peti (teo) 2005 április 18. hétfő 17:16 |
Milyen legyen a News? |
Lay András (lay) |
47 |
MeLaK (melak) 2005 január 28. péntek 18:08 |
CDXL |
Soponyai Viktor (dh1) |
7 |
Reynolds (reynolds) 2005 január 6. csütörtök 14:13 |