Login: Jelszó:    Regisztráció
 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  261  >>

Téma Létrehozó Hozzászólások Utolsó hozzászólás
p96 vs cgx! neongod (neongod) 45 Reynolds (reynolds)
2004 november 23. kedd 09:47
 <<  1  11  21  31  41  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Victor 2001 augusztus 16. csütörtök 01:51 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 381
Egy komoly hianyossag a P96-ban (a CGX-szel ellentetben), hogy nem tamogatja a draggable screen-eket, es azok nem is fedhetik at egymast... :( Bar azt nem tudom, CGX-ben ez mennyire jo/gyors. Abt-ek azert nem akarjak megcsinalni, mert akkor at kellene alakitaniuk az egeszet, maga a lathato kepernyo egy ujabb buffer lenne, ahova folyamatosan copy-zni kellene az epp lathato screen-eket, stb., ami valoszinuleg tul lassu is lenne. (A graf-kartyakon ugye nincs Copper, ami lehetove tenne a kiolvasasi pointer tobbszori atallitasat pontosan a megfelelo sorokban, igy a megjelenitett kep-adatoknak egy egybefuggo teruletnek kell lennie.) Azert en remenykedem benne, hogy ez a mai kartyakkal mar valahogy majd megoldhato lesz.
Cobra 2001 augusztus 17. péntek 12:35 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
En is dumaltam Tobiassal errol, de valojaban felesleges, mert a hardware nem tamogatja es egy elegge korulmenyes hack... A legtobb ismerosom aki CGX-et hasznal kikapcsolja a CGX-ben ezt a featuret, mert lenyegesen lelassitja a screen valtogatast es vegulis sokat er az ember azzal hogy huzigalja a kepernyot akkor, amikor 1-2 secet kell varni amikor az egyik kepernyorol a masikra kapcsolsz. Meg ugyebar ott van az a problema, hogy teszem fel 2 darab 8 bites screen van es draggelsz, a paletta a ketto kozott ugye eltero lehet, de a VGA grafkartyak ugyebar copper hianyban szenvednek es nem kepesek ket kulonfele paletta megjelenitesere :) Aztan mi van ha az egyik screen 8 bites a masik meg 16 v. 24 v. 32? Szoval ennek szerintem csak akkor lenne ertelme, ha lenne olyan hardware, ami tamogatna.
neongod 2003 december 14. vasárnap 01:50 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
az lenne a kerdesem, hogy hogy muxik az AGA-CGX emulalo ware, ami AGA-n valahogy raveszi a cgx-et hasznalo warekat a futasra. Tobb kevesebb sikerrel... Pl. ha a Heretic2 csak cgx-en indul el, ra lehet venni hogy AGA-n is elinduljon? Mi ennek a ware-nak a neve? Es hol lehet rola bovebb infokat szerezni? Mennyire muxik megbizhatoan.. Egyaltalan.. letezik ilyen? :))
Reynolds 2004 november 12. péntek 13:26 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 88
Hi! Nekem arra mondhatna vki valami okossagot, h. miert nem muxik a CGX, mindegz, h. milzen veryiot installalok fel. A4K, PPC, CV64, OS3.9, nohack. A cucc ugyebar felkuszik a gepre, gep ujraindit, var CV64 kepernyo, nem tortenik semmi. rendszer elindit PAL/barmimas alaplapi modban, elkezd kutakodni hiba utan, beallitasok stimmelnek, CGGXMode dob hibauzenet: "Can't open test screen" aztan semmi. Pedig a kartya aktiv, HW-csekkolo warek szepen mutatjak, h. kiaz-miaz.. Jah, P96-tal meg szemeteli a kepernyot ha 800x600 es afolotti modokat allitok be. Amig nem valtok fel 640...-rol, nincs baj, de azutan bugzik minden modban, fuggetlenul h. van-e hasznalva nagyobb uzemmod v. sem. Otlet esetleg vkinek?
Saughassy 2004 november 12. péntek 15:48 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 4.007
Ha p96 szemetel gyari beallitasokkal, akkor valszeg ramhibas a cv64ed. CGXszel sokkal lassabb amugy...
Reynolds 2004 november 15. hétfő 12:54 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 88
Akkor megis musszaj lesz talalnom memoriacsipeket bele... Tudsz peces vidkaresz tipust, amit erdemes keresnem? gondolom amn uez a Trio64-es csip dolgozik, valszeg uezt a ramot is tartalmazza...?
Balogh Károly 2004 november 15. hétfő 13:08 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 3.759
Nem nyert. A PC-s kartyakon altalaban joval lassabbak a RAMok, es nincsenek a VGA chippek a hatarig hajtva mint Amigaban. Sz'al nehez ugy lesz... :/
Reynolds 2004 november 16. kedd 10:19 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 88
Jo. Akkor uj kerdes, ki tud nekem ramot szerezni? :I Egzebkent haver jo multkoraban vett valami peces szutykot, amibol a memoriat kigyogyitotta a CV64-e szamara, es meg mukodott is. (a ket kartyan egyezett a memoriak tipusa)
B. Szilveszter 2004 november 16. kedd 17:35 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 995
na akkor kellene a memória típusa. meg a lábszáma, esetleg fotó. van egy halom 'szar' memórialapom, mondjuk nem videózsugás, és persze PC-s, de hátha lenne rajta.
Reynolds 2004 november 18. csütörtök 16:35 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 88
Megsasolom jo alaposan es kozelrol, ha nem felejtem el, mar holnap irom is, mit tudtam meg. amugymeg elore is thx

 <<  1  11  21  31  41  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Legyen-e fYaNICA #5? LouiSe (LouiSe) 41 DeT(r)oX (DeToX)
2004 október 5. kedd 00:33
100. topic a fóRumon. +1 sör a Laynak! Saughassy (sau) 18 B. Szilveszter (bszggg)
2004 június 15. kedd 14:39
Vélemények az AmigaInc-röl neongod (neongod) 116 neongod (neongod)
2004 június 4. péntek 21:04
Elkészült a szavazás neongod (neongod) 41 B. Szilveszter (bszggg)
2004 május 12. szerda 06:48
Amiga SDK (Software Development Kit) LeChuck (LeChuck) 12 Emeric SH (Emeric)
2004 április 23. péntek 14:55
MacEmu és társai... Nemeth Zoltan (enzo) 23 Thomas of SMV Design (thomas.smv)
2004 április 3. szombat 17:09
Mars Expedíció Cobra (cobra) 55 B. Szilveszter (bszggg)
2004 január 20. kedd 15:04
PPC-k, BVirslik, meg minden neongod (neongod) 35 neongod (neongod)
2003 december 14. vasárnap 01:55
Free SMS on www.amiga.hu Lay András (lay) 58 B. Szilveszter (bszggg)
2003 december 12. péntek 09:24
LKA LKA magazin (lka) 62 Gruber Kristóf (gk)
2003 október 28. kedd 08:44
Mi a xarnak jár ide a sok PC-s flamelni? Bíró Lajos Gábor (phxsakk) 14 Winkle (winkle)
2003 augusztus 18. hétfő 20:58
Playstation2 programozasa version (neo07) 33 Lay András (lay)
2003 augusztus 13. szerda 09:15
Mivel gyõznétek meg bárkit is, hogy érdemes Amigára fejlesztenie? Molnar Antal (timba) 48 Tanács Jenõ (jego)
2003 július 30. szerda 14:11
AMIGA történelem. Godzsak Andrea (kisbeka) 62 Sensor (sensor)
2003 július 7. hétfő 22:47
PPC programozás Rajnai Almos (rachy) 72 Chip (chip)
2003 március 10. hétfő 12:59
RAGE AGAINST THE MACHINE ! Fábián Zoltán (faby) 128 Lálóczki Gergõ (kislalo)
2003 január 13. hétfő 09:09
Hardware tesztek Saughassy (sau) 18 B. Szilveszter (bszggg)
2002 december 16. hétfő 13:41
Mediátor, anyázoknak, meg támogatóknak Tóth Péter (Brutal) 642 Rajnai Almos (rachy)
2002 november 21. csütörtök 09:18
Dühöngõ Laszli Csaba (numun) 10 Lálóczki Gergõ (kislalo)
2002 november 6. szerda 09:20

 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  261  >>

Valid CSS!