Téma |
Létrehozó |
Hozzászólások |
Utolsó hozzászólás |
p96 vs cgx! |
neongod (neongod) |
45 |
Reynolds (reynolds) 2004 november 23. kedd 09:47 |
|
Saughassy |
2001 június 19. kedd 19:09  |
 Hozzászólásai: 4.007 |
Hja, Smithy jó uptimeokat szokott produkalni ugy, hogy hasznalja is a gepet ;) |
|
Tóth Péter |
2001 június 19. kedd 19:23  |
Hozzászólásai: 251 |
Hiba javitas! :)
ChainIQ: Te mar megin tolyan okos vagy.
StorMesa viewer hasznalat utan bugzik a TVPaint elinditasaval a hatter!
Xal nem ko a VoodooFuckumat piszkalni, nagyon megvagyok vele elegedve!
Es sokkal gyorsam a virge-ednel! hehe |
|
Saughassy |
2001 június 19. kedd 20:00  |
 Hozzászólásai: 4.007 |
Látom ismét én kezdem a fikát. NEM a vududat fikáztam, hanem a drivered!!! Az pedig szar, legalábbis azok alapján, amit leírtál!Persze ha hozzáteszed, hogy csak StorMesa után bugzik, akkor csak F1et nyomok. Tehát ki kezdi ismét a fikát Brutal ?????? Na megyek is vissza a 4k topicba, mert eszembejutott errõl valami. |
|
neongod |
2001 június 19. kedd 23:12  |
Hozzászólásai: 1.061 |
Brutal. te magad mondod: "VoodooFucku". tehat a sajat szarod fikazod :)))) |
|
Balogh Károly |
2001 július 27. péntek 14:26  |
 Hozzászólásai: 3.759 |
A Radiator topicban Neongod benyogte par hete a PIV vs. CV3D test eredmenyeit, es mar akkor is gyanusnak talaltam. Na ma megeroltettem magam, es elvegeztem a sajat tesztjeim, mindenki megelegedesere... Hat erdekes resultok jottek ki. Az ertekek utan zarojelben Neongod azon ertekei, amik nala lassabbak lettek, mint nalam. Pedig ez itt A3640/25, meg Slowlane Z3-s RAM. Es megis, van amiben gyorsabb itt a rendszer, mint ott az 060-MKIII-on... Az osszehasonlitasnak meg az is ad egy plusz apropot, hogy en Neon ex-CV3D-jet birtoklom jelenleg...
Tanulsag: Nincs lassu Amiga, csak szarul belott rencer. ;)
Computer......: Amiga 4000 T/AGA
CPU...........: 68040/25 MHz
OS / WB.......: V40.70/V40.42
SetPatch......: V43.7
Chip/Fast.....: 1.9MB/48.0MB
Graphics card.: CyberVision 3D
GFX system....: Picasso96 v2.0
Resolution....: 1024 x 768 x 16
Depth/Colors..: 65536 colors
Testlength....: 3
RectFill()................ 381 op/s (306)
RectFill() Pattern........ 382 op/s (322)
WritePixel().............. 58235 op/s
WriteChunkyPixels()....... 99 op/s
WritePixelArray8()........ 99 op/s
WritePixelLine8()......... 5979 op/s
DrawEllipse()............. 4302 op/s
DrawCircle().............. 4835 op/s
Draw().................... 3947 op/s
Draw() Hor/Ver............ 7408 op/s
ScrollRaster() X.......... 21 op/s (17)
ScrollRaster() Y.......... 20 op/s (16)
PutText()................. 2617 op/s
BlitBitMap().............. 2031 op/s (555)
BlitBitMapRastPort()...... 1605 op/s (550)
BitMapScale()............. 56 op/s
OpenWindow().............. 27 op/s
MoveWindow().............. 119 op/s
SizeWindow().............. 48 op/s
CON-Output................ 126 op/s (84)
ScreenToFront()........... 65 op/s (2) |
|
neongod |
2001 augusztus 1. szerda 20:13  |
Hozzászólásai: 1.061 |
Hmm. akkor lehet hogy szar volt a rendszerem, de most mar egesz jol muzsikal :)
az en jelszavam a no hack, tehat semmi fos nincs benne. :) |
|
Cobra |
2001 augusztus 10. péntek 22:57  |
Hozzászólásai: 2.505 |
Je p96 vs. cgx forum hogy mik vannak :)
P96-nak 2 hátránya van:
1. nincs gyorsabb layerslib csere (bár a layerslib lassúsága az OS hibája és alapban az OS3.9-ben már ki kellett volna cserélni)
2. az 1 bites blitter mûveletek lassabbak mint a cgx-nél.
Ezen kívül minden másban a p96 a jobb (stabilitás, blit speed, configurability, API, stb...)
Tök jó hogy lesz P96 v3.0 ami native PPC lesz és lesz BVPPC/CVPPC driver is szerintem a nép elégedett lesz vele... |
|
Balogh Károly |
2001 augusztus 10. péntek 23:00  |
 Hozzászólásai: 3.759 |
P96 v3 for 68k nem is lesz? ;/ |
|
neongod |
2001 augusztus 12. vasárnap 19:52  |
Hozzászólásai: 1.061 |
most tesztelem az mcp solid window movejat es a magic menut transparent tornazsakokkal :)
egesz jol megy :)
egyenlore meg 1 fagyast se okozott ez a ket ware. amig igy van, maradnak.
egyebkent nekem az iconkirakas is sokkal gyorsabbnak tunt cgx alatt, meg a solid move is sokkal smoothosabb volt. p96al valahogy villog a content, ha felfele mozgatom. persze eztis a fastlayers hianya okozza gondolom. nekem eddig minden kartyaval a cgx jott be jobban, kiveve a pivet. mivel az overlay es az FF jobb p96ban :) |
|
Cobra |
2001 augusztus 13. hétfő 15:37  |
Hozzászólásai: 2.505 |
Az ikontoltogetes valoban erszrevehetoen lassabb p96 alatt, azt a Tobias nem tudta megmondani miert, en ugy gondolom hogy egy masik OS rutin (talan OS remap rutin) amit a CGX megpatchel, a p96 pedig nem patcheli meg. A p96 a leheto legkevesebb OS rutint patcheli meg, a CGX viszont eleg sokat megpatchel ezert par dolog begyorsul. A "villog az ablak tartalma" effektus a fos AmigaOS-fele layerslib mellekhatasa.
Nekem ennek ellenere a p96 mukodik jobban (RetinaZ3 kartyaval), mert stabilabb mint a CGX 4.0 amim volt, es a CGX-el csunya sarga az eger (nem tudom miert de elbassza a szineket). Jobban szeretem a Picasso96Mode-ot mert nagyon szepen beconfiguralhatok barmilyen felbontast pillanatok alatt.
Fogalmam sincs hogy lesz e 68k-ra P96 v3 talan a phx tobbet tud.
API szempontjabol mindenkepp abban remenykedek, hogy az uj OS-ban levo gfx API az p96-on fog alapulni, mert a CGX alatt sokkal korulmenyesebb mindent megerni, es a modulo-t meg mindig nem lehet lekerdezni meg a vlayer-nel sem, ami miatt a RiVA erdekes effektusokat ad neha CGX alatt CV3D-val es hasonlokkal. Programozas szempontjabol a CGX elegge fapad, foleg ami a vlayert illeti. |
|
|
Legyen-e fYaNICA #5? |
LouiSe (LouiSe) |
41 |
DeT(r)oX (DeToX) 2004 október 5. kedd 00:33 |
100. topic a fóRumon. +1 sör a Laynak! |
Saughassy (sau) |
18 |
B. Szilveszter (bszggg) 2004 június 15. kedd 14:39 |
Vélemények az AmigaInc-röl |
neongod (neongod) |
116 |
neongod (neongod) 2004 június 4. péntek 21:04 |
Elkészült a szavazás |
neongod (neongod) |
41 |
B. Szilveszter (bszggg) 2004 május 12. szerda 06:48 |
Amiga SDK (Software Development Kit) |
LeChuck (LeChuck) |
12 |
Emeric SH (Emeric) 2004 április 23. péntek 14:55 |
MacEmu és társai... |
Nemeth Zoltan (enzo) |
23 |
Thomas of SMV Design (thomas.smv) 2004 április 3. szombat 17:09 |
Mars Expedíció |
Cobra (cobra) |
55 |
B. Szilveszter (bszggg) 2004 január 20. kedd 15:04 |
PPC-k, BVirslik, meg minden |
neongod (neongod) |
35 |
neongod (neongod) 2003 december 14. vasárnap 01:55 |
Free SMS on www.amiga.hu |
Lay András (lay) |
58 |
B. Szilveszter (bszggg) 2003 december 12. péntek 09:24 |
LKA |
LKA magazin (lka) |
62 |
Gruber Kristóf (gk) 2003 október 28. kedd 08:44 |
Mi a xarnak jár ide a sok PC-s flamelni? |
Bíró Lajos Gábor (phxsakk) |
14 |
Winkle (winkle) 2003 augusztus 18. hétfő 20:58 |
Playstation2 programozasa |
version (neo07) |
33 |
Lay András (lay) 2003 augusztus 13. szerda 09:15 |
Mivel gyõznétek meg bárkit is, hogy érdemes Amigára fejlesztenie? |
Molnar Antal (timba) |
48 |
Tanács Jenõ (jego) 2003 július 30. szerda 14:11 |
AMIGA történelem. |
Godzsak Andrea (kisbeka) |
62 |
Sensor (sensor) 2003 július 7. hétfő 22:47 |
PPC programozás |
Rajnai Almos (rachy) |
72 |
Chip (chip) 2003 március 10. hétfő 12:59 |
RAGE AGAINST THE MACHINE ! |
Fábián Zoltán (faby) |
128 |
Lálóczki Gergõ (kislalo) 2003 január 13. hétfő 09:09 |
Hardware tesztek |
Saughassy (sau) |
18 |
B. Szilveszter (bszggg) 2002 december 16. hétfő 13:41 |
Mediátor, anyázoknak, meg támogatóknak |
Tóth Péter (Brutal) |
642 |
Rajnai Almos (rachy) 2002 november 21. csütörtök 09:18 |
Dühöngõ |
Laszli Csaba (numun) |
10 |
Lálóczki Gergõ (kislalo) 2002 november 6. szerda 09:20 |