Login: Jelszó:    Regisztráció
 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Téma Létrehozó Hozzászólások Utolsó hozzászólás
Fotóalbum: http://pic.amiga.hu Lay András (lay) 6 DeT(r)oX (DeToX)
2002 szeptember 11. szerda 12:23
AmigaVilág QXY (QXY) 23 Sensor (sensor)
2002 augusztus 14. szerda 17:29
Szittyózium 2002 tábor. Idõpont: 2002. Július 22-28 Joshi (Joshi) 37 DeT(r)oX (DeToX)
2002 június 26. szerda 21:37
Megszûnik a Mindenkinek csomag! Józsi (szepi57) 22 Berkesi Csaba (brainded)
2002 június 17. hétfő 15:54
Variációk a pc-re... Mr. Dreadful Of Evil Force (mrd) 27 Bozi Ákos (lxr)
2002 május 27. hétfő 08:56
Pajta Buli május 3-5. Lay András (lay) 9 DeT(r)oX (DeToX)
2002 május 6. hétfő 02:55
F1 GP Fábián Zoltán (faby) 136 Fábián Zoltán (faby)
2002 április 14. vasárnap 18:37
 <<  1  11  21  31  41  51  61  71  81  91  101  111  121  131  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Fábián Zoltán 2001 március 18. vasárnap 21:39 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 206
Sau : Elfelejtetted nézni a közvetítés végén az átlagsebességet ???? Mert abban toronymagasan Sumi vitte el a pálmát. Meg aztán ugye a 11. helyrõl alig pár kõr alatt az élretõrni ráadásúl úgy ahogy azt a két Ferrári tette nem semmi ám. Bár ezen a futamon nem is a Ferrárik voltak az igazi sztárok, mert a kis Sumi is megcsilantotta tudását, a többiekrõl nem is beszélve akik leszégyenítették Hakkinent.
Saughassy 2001 március 18. vasárnap 22:15 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 4.007
Ahamm tényleg jó gyors köröket mentek. Nem tudom hogy kik zúgtak el az elsõ kis vízfoltokon ? Csak nem a Ferrarik ? Sumák csak a nyílegyenes tiszta aszfalton tud közlekedni, erre már többször is volt bizonyíték.
Soponyai Viktor 2001 március 18. vasárnap 23:14 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 888
Kis vizfoltok???? Leszakadt az eg!!! Ember meg a zaszlokat sem tudtak belengetni nekik!!! Az meg egyenesen hulyeseg, hogy csak szarazon tud menni!!! Sau sajnos bebizonyosodott, hogy Te igen ritkan koveted nyomon az F1-et!!! Sorry! Hulye beszolas volt! Sumi az egyik nagy esomeno (leszamitva azt az altalatok is felemlegetett malort)! A legjobb esomeno Senna volt manapsag pedig Verstappen! Ezt most is bizonyitotta! Amugy nem eges a McLaren-nek, hogy egy Arrows lealazta (pilotastol) tobb koron keresztul!!! Ettol fuggetlenul en elismerem Häki tudasat! Mert nem lenne ott ahol most van!!! Kivalo pilota! De nem a legjobb! Sumi sem a legjobb!!! De rettenetesen JO!!! Jah es erdekes modon Coulthard miert tud mindig az elmezonyben maradni! Egy elmeletileg gyengebb autoval? (Tudom tudom nem gyengebb hivatalosan - de ezt nem hiszem!)
Saughassy 2001 március 19. hétfő 17:17 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 4.007
Ahh látom kezd végre egy kis élet költözni ebbe a topicba. DH1: azért az ilyen megállapításokkal mint: Egy elmeletileg gyengebb autoval? (Tudom tudom nem gyengebb hivatalosan - de ezt nem hiszem!) - nem igazan lehet mit kezdeni. Õk azt mondják hogy nem, szerinted igen. Engedd meg hogy a hivatalos közlemlénynek higyjek már csak azért is, mert nem hoztál fel hiteles (sõt semmilyen) bizonyítékot az állításod mellett. ;) Aztán azt írod hogy Sumák "az egyik nagy esomeno". Az egyik. De hanyadik ?:) Te is elismered hogy Senna, Verstappen jobb nála, sõt azt a "kis malõrt" is. Én sajnos nehezen tudok neveket felidézni, de esõben nem láttam még remekelni Sumákot. Bizonyára ez a mostani kicsúszás is a profizmusa számlájára írható :)
Fábián Zoltán 2001 március 20. kedd 19:01 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 206
Valaki esetleg nemfigyelt ? A két Ferrári száraz aszfaltról fordúlt be a vizes kanyarba ( mert ugye leszakadt az ég ). Nincs az a pilóta aki erre felkészûlhetet volna. Ez nem szégyen fõleg ha még így is nyerni tudtak. Azt meg ugye senki nemgondólta komolyan, hogy csak felületesen nézík át a gyõztes kocsikat. Én úgy tudom, hogy ízekre szedik õket és nem valami lamer szerelõk. Ami meg a csalásokat ílleti mint írtam már tavaj úgye nem a Ferrárikat érték csaláson hanem a Mclaren csapatot :-)))
Toth Zoltan 2001 március 20. kedd 21:03 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 73
Faby: Fejezzük már be a két nagy összehasonlítását, mert eddig mindkettõnél voltak turpisságok! Mondjuk a Ferrárinál, valahogy mindig vajszívûbbek voltak döntõbírák! :-) Más, akkor mindenki száraz aszfaltról csúszott ki. Mié` nem fetrengett az összes sofõr a dagonyába? Nekik is olyan körülmények között kellett menniük! :-)
Toth Zoltan 2001 március 21. szerda 20:16 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 73
Mi az ami egy Ferráriban több mint 300km/ó sebességnél, még Májkel Sumákernél is nyugodtabban tud viselkedni?............ Hát Mika Hakkinen kézigránátja!!!!!! :-))))))))
Soponyai Viktor 2001 március 21. szerda 23:48 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 888
Majd minden sofor dagonyazott... Az elso 10 korben kiesok mind az eso miatt estek ki (7 auto!!!)
Soponyai Viktor 2001 március 31. szombat 01:28 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 888
A Ferrari a néhány évvel ezelõtti sikertelenséget végleg maga mögött hagyva, a mezõny talán legütõképesebb autóját tudhatja magáénak. Gyors, könnyen kezelhetõ és megbízható. Ráadásul a mezõny - szerintem - legjobb versenyzõje, Michael Schumacher (1) ül a pilótafülkében, ami már önmagában is garancia a sikerre. Ha nem hibázik, idén is világbajnok lehet. Megérdemli. Rögtön az elsõ versenyen sikerült meghökkentenie a szakértõ közönséget, amikor is az idõmérõ edzésen három(!) gyors kört futott egymás után (azt sajnos már megszokhattuk, hogy a két kedvencünk, Palik és Mezei az ilyen finomságokat nem veszi észre). Talán néhányotokban most egy világ omlott össze, hogy Schumachert ilyen jelzõkkel illetem, de nekem kezdettõl fogva ez a véleményem. Eleinte kizárólag a versenyzése tetszett (a pályán kívüli viselkedése nem), leszámítva a szándékos ütközéseit (Hill és Villeneuve, az elõbbi manõver világbajnoki címet eredményezett számára). Az utóbbi idõben viszont lehiggadt, okosan és taktikusan versenyez. És emberileg is megváltozott. Nem olyan arrogáns és nagyképû, mint korábban. Nem azt mondom, hogy õ a kedvenc versenyzõm, de a legjobbat minden téren el kell ismerni. Rubens Barrichello (2) remekül viseli a második számú versenyzõ hálátlan szerepét, az idõeredményei alig maradnak el csapattársáétól. Tavaly megszerezte elsõ futamgyõzelmét (Hockenheim), és idén is van esélye az elsõ helyre, bár a két McLaren versenyen még gyorsabb nála. Az elõbbi csapattal csak a McLaren-Mercedes tud lépést tartani (de mintha mostanában már kicsit lemaradtak volna technikailag...). Ha az autó megbízhatóságán javítanak, valamelyikük megszoríthatja Schumachert, de ez idén szerintem nem fog bekövetkezni. A megbízhatóságról Mika Hakkinen (3) már az elsõ verseny után tudna mesélni, mert a második helyet kellett feladnia a hátsó felfüggesztés eltörése miatt. Kövezzetek meg érte, de nekem Hakkinenrõl mindig az jut eszembe, hogy tipikusan az a versenyzõ, aki teljes mértékben az autótól függ. Jó autóban ülve az elsõ helyért csatázik, közepes kocsiban viszont csak szenved a mezõny végén, semmi pluszt nem tud hozzátenni a lehetõségekhez (remek ellenpélda erre M. Schumacher). David Coulthard (4) rendre ott van az elején (igaz, az edzését néha kegyetlenül elrontja), fantasztikus gyõzelmeket arat (pl. tavaly Monte-Carloban), de a végsõ elszámoláskor mégsem tud beleszólni a dolgokba. Ha az egyik legjobb autóban ülve "csak" erre képes, akkor miért mondja most már évek óta a szezon kezdetekor, hogy "idén én leszek a világbajnok"? A Williams-BMW egy ideje a harmadik csapat kategóriájába van sorolva, ami Frank Williams számára biztosan okozott néhány álmatlan éjszakát. Az biztos, hogy a BMW beszállása a csapatba óriási lökést adott nekik, és néhány év múlva (egy-kettõ?) talán egyeduralkodóvá válhatnak. Elsõ számú versenyzõjükön, Ralf Schumacheren (5) ez biztosan nem fog múlni, remekül felvette a Forma-1 ritmusát, rendszeres pontszerzõ. A távolság azonban olyan nagy a két élcsapattól, hogy esélytelen a gyõzelemre (hacsak ki nem esnek). Most már mindenki elismeri, hogy nem a neve miatt került a cirkuszba, közel olyan jó versenyzõ, mint a bátyja. Bevallom, a legjobban Juan-Pablo Montoya (6) szereplését vártam idén. Az egykori Forma-3000-es bajnok óriási név a tengeren túlon, a CART-ban istenként tisztelték (nem csak azért, mert egy bajnoki címet is sikerült begyûjtenie). Figyelemmel kísértem a versenyeit, és azt kell mondanom, hogy gyakran ellenállhatalan volt, tipikusan az a fajta, akire azt mondják, hogy úgy megy, mint az állat (Zanardi is ilyen volt). Erre fel átjön az F1-be (mint Zanardi), beül egy viszonylag jó autóba, a Williamsbe (mint Zanardi), és úgy megy, hogy rá sem lehet ismerni (mint Zanardi). Az edzés végén a 11. helyen szerénykedik (annyira azért nem nyúl, mert amikor gyors körön volt, Michael Schumachert szépen elküldte az anyjába, amiért feltartotta). A versenyen is önmaga alatt volt. Jó, motorhiba miatt ki kellett állnia, de amíg versenyben volt, addig sem zavart sok vizet. Kíváncsian várom a következõ futamokat, mert szerintem óriási tehetség. A gyengébb szereplés talán csak a bemutatkozása miatt volt. Leaglábbis én ebben reménykedem. A Benetton-Renault vezetõinek bevallása szerint az idei év átmeneti idõszak lesz, amolyan tét nélküli, mindent annak rendelnek alá, hogy 2002-ben a Renault átvegye az egész csapatot (név szerint is). Talán ennek is köszönhetõ a versenyzõk gyengébb szereplése. Bár Giancarlo Fisichella (7) eddig is képes volt ilyen produkciókra, tavaly is voltak versenyei, ahol a 20. hely környékére kvalifikálta magát, a versenyen pedig vagy kiesett vagy több kört kapott. Már csak az a kérdés, hogy Melbourne azon pályák közé tartozik, ami neki nem fekszik, vagy idén ilyen halovány teljesítményt leszünk kénytelen elszenvedni tõle. Egy-két verseny után kiderül. Sokan nagyobb tehetségnek tartják Jenson Buttont (8), aki tavaly a Williamsnél ért el olyan eredményeket, amire a szakma is felkapta a fejét. A különbözõ stipi-stopiknak köszönhetõen idén a Benettonba kellett beszállnia, ami biztosan nem okoz neki nagy örömöt. Ausztráliában csak szenvedett, végül az autója is megadta magát. Ettõl csak jobb jöhet. Tavaly berobbant a mezõnybe. A rossz autó miatt idén kialszik a fénye? Nagyon bánnám, mert az egyik kedvencem. A BAR-Honda az idõk folyamán biztos középcsapattá vált, ami azt jelenti, hogy néha elcsípnek egy-egy pontot. Néha pedig irtózatosan összetörik magukat. Most Jacques Villeneuve-ön (9) volt a sor, az elõzési manõver közben nem kezdett idõben fékezni, nekirohant Ralf BMW-jének, és ripityára törte szegény Hondát (a baleset során egy pályamunkás életét vesztette). Olivier Panis (10) egy éves tesztpilótaságból tért vissza a Forma-1 mezõnyébe (majdnem azt írtam, hogy tetszhalottiságból, nem véletlenül...), és ha nem olyan figyelmetlen, még pontot is szerez (sárga zászlónál megelõzte Heidfeldet, ezért 25 másodperces büntit kapott, ami pont elég volt, hogy a negyedik helyrõl a hetedikre sorolják vissza). Korábban is jól ment, az alatta lévõ autó versenyképes, tehát néha odaérhet az elsõ hatba. A Honda gyár idén végre kegyeibe fogadta a Jordan-Honda csapatot (ezért tûnt el a névbõl a Mugen megjelölés), ami már az elsõ versenyen is éreztette hatását. Heinz-Harald Frentzen (11) a remek negyedik helyre kvalifikálta magát, és ha Barrichello a verseny folyamán nem löki ki (bár szerintem egyértelmûen Frentzen volt a hibás, mert a mellette haladó brazilra ráhúzta az autóját), igen jó helyen végezhetett volna. Így viszont egy pillanat alatt a mezõny végén találta magát, ahonnan szinte lehetetlen volt elõrébb kerülnie az elõzések nehézsége miatt, de a sok kiesõ kedvezett neki, és ezzel az ötödik helyen intették le. A két nagycsapattal nem veheti fel a versenyt, de a többiek ellen jó eséllyel indulhat. Jarno Trullitól (12) azt várom, hogy néhány pályán majd remek edzéseredménnyel véteti magát észre (ahogyan tavaly is), és akkor már csak a versenyen kellene megbízhatóbban mennie, az eredmény sem maradna el. Az autó adva van. Az Arrows-Asiatech nem siette el a bemutatót, csak az elsõ verseny helyszínén, pár nappal a futam elõtt leplezték le idei versenyautójukat. Az Asiatech természetesen nem egy új motorgyártó, a névhasználat csak "félrevezetés" céljából van, valójában a Peugeot motor 2000. évi változatát hajtják. Elsõszámú versenyzõjük az a Jos Verstappen (14), aki az utóbbi idõben egyre inkább magára talál, és néha egész szép versenyzést produkál. Az ausztrál futam nem éppen ebbe a sorba tartozik, mert végig csak a "futottak még" kategóriában indult, és hogy teljes legyen a kép, sárga zászlós elõzésért kapott 25 másodperces büntetést. Az eredményét ez nem igazán befolyásolta, enélkül is eléggé le volt maradva, de legalább célba ért. Enrique Bernoldi (15) még csak ismerkedik a légkörrel, ezt mutatják a helyezései is. Edzésen a 18., a versenyen pedig mindössze 2 körre volt hitelesítve, amikor is összetörte autóját. Lehet, hogy egyszerûen csak nem jött ki neki a lépés? A következõ versenyeken úgyis kiderül. Mindenesetre a tesztpilóta, Johnny Herbert a sikertelen CART-os csapatszerzését követõen ugrásra készen vár, hogy bármikor átvegye a helyét. Szegény Enrique nincs könnyû helyzetben... A Sauber-Petronas szokás szerint remekül kezdte az idényt, mindkét pilótája pontszerzõ helyen végzett az Ausztrál Nagydíjon (igaz, hogy Raikkonen csak Panis büöntetése miatt rukkolt elõre a hatodik helyre, de a pont az pont). A csapat abban is a hagyományokat követi, hogy ebben az évben is Ferrari motorokkal mennek. A megállapodás értelmében mindig az eggyel korábbi erõforrást kapják meg a Ferraritól, tehát ebben az évben a 2000-es modellt használhatják. Mindkét pilótájuk új, ráadásul nagyon fiatalok. Az elsõ számú versenyzõ Nick Heidfeld (16), aki nem mondható újoncnak, hiszen a tavalyi évet a Prost csapatban versenyezte végig (pocsékul), ennek ellenére még mindig nem tartozik az állandó nevek közé. És hogy mennyire az autón múlik sok minden: tavaly a katasztrófális Prost-Peugeot-val a pontszerzõ helyek közelébe sem ért (ehelyett csapattársával, Jean Alesivel került minduntalan teljes amortizációval együtt járó afférba), idén pedig beült egy nagyságrendekkel jobb autóba, és rögtön a negyedik helyen végez. És azt se felejtsük el, hogy lenyomta Frentzent a futam vége felé. Idén végre lehet egy jó éve. A másik autóban a mezõny legfiatalabb pilótája ül; Kimi Raikkonen (17) mindössze 19 éves, igen csekély nyitott karosszériás tapasztalattal. A szuperlicenszet is csak 4 versenyre kapta meg, az illetékesek ezután fogják eldönteni, hogy meghosszabbítják-e az engedélyét (ami nélkül nem vehet részt a versenyeken). Ha Kimi továbbra is ilyen remekül versenyez, nem lesz gond az engedéllyel. Edzésen is mutatta magát, a versenyen pedig megbízhatóan ment, ennek eredményeként elsõ indulásra a pointszerzõ hatodik helyen zárta a futamot. Igaz, hogy mindenki kiesett elõle, de az õt dícséri, hogy végigment. Sokat várok a fiútól... Az autóversenyt kedvelõknek szerintem nem kell bemutatnom Bobby Rahalt. A neves CART versenyzõ és csapattulajdonos vette át ugyanis a Jaguar-Cosworth-t. A mezõny legszebb festése az övék, de ezzel minden jót elmondtam róluk. A nagy beharangozásból, a nagy ígérgetésekbõl semmi sem lett idáig. Ezt unhatták meg a Fordnál, és úgy gondolták, Rahal valóra tudja váltani az álmaikat. Nincsenek nagy igényeik. Elsõdlegesen azzal is beérnék, ha egy masszív középcsapat alakulna a zöld macskából. De úgy látszik, ehhez Eddie Irvine (18) nem akar partner lenni. Mert akkor nem mondana olyat a szezonnyitó elõtt egy héttel, hogy az autó lassú (meg is kapta érte a magáét...). Végül is igaza van (a csiga százon kétszáz métert verne rá), de az ilyen lemondó nyilatkozattal csak a saját csapata életét nehezíti meg. Mindent meg kellene azért tennie, hogy gyorsabbak legyenek, mert így hamarosan búcsút intenek neki. Vagy épp ez a célja, nem akar keményen dolgozni, inkább egyszerûbb beleülni egy jobb autóba? Szegény Luciano Burti (19) meg csak szenved. És sorra zúzza porrá a kocsikat. Az Ausztrál Nagydíj folyamán 2 autót kellett miatta a kukába dobni (azért ne legyünk igazságtalanok, ebbõl egy a kerékfelfüggesztés törése miatt lett irányíthatatlan, és ezért ment a falnak). Burti nem fogja a csapat gondjait megoldani, Irvine nem hajlandó rá, akkor miben bízhatunk? Csoda, hogy a European-Minardi még életben van. Kevésen múlott. Egyedül Paul Stoddart, ausztrál milliomos jövetelének köszönheti a csapat, hogy még vannak. (Nagyon zárójelben említem meg, hogy szerintem az év végén végleg lehúzzák a rolót. Ha most nem indultak volna, nem lett volna meg a létszám, ezt pedig Bernie Ecclestone nem engedhette meg, õ és a Forma-1 nevetségessé vált volna az egész világ elõtt. Gondolom, a kulisszák mögött köttetett egy egyezség, amiben Stoddart vállalta, hogy ezt az évet végigversenyzi, Ecclestone ezért tett bizonyos pénzügyi engedményeket - támogatásokat adott-, jövõre pedig jön a Toyota, amivel megint meglesz a 22 autó, és mindenki jól jár. Kíváncsi leszek, hogy igazam van-e.) Gyorsan összekalapáltak egy autót, ami olyan is lett... A motorral sem bíbelõdtek sokat: beleraktak egy 98-as(!) fejlesztésû Ford-Cosworth-t, aztán hadd szóljon... Az utolsó pillanatban szerzõdtették Tarso Marques-t (20), aki évekkel ezelõtt már ment a Forma-1-ben (éppen a Minardi csapatban), az utóbbi idõben pedig a CART-ban riogatta az ellenfeleket (igen kevés eredménnyel, pontosabban a riogatás sikeres volt). Rögtön az elsõ futam idõmérõ edzésén több mint 6(!) másodperccel volt lassabb a rajtelsõtõl, így éppen hogy csak kicsúszott a 107%-os szabályból, de a versenyigazgatóság jóindulatának köszönhetõen másnap elindulhatott. Ám nem sok értelme volt, mert rögtön az elején kiesett. Újabb szerencsétlen éve lesz (siker nélkül), aztán év végén megint keresheti a szabad autót. Sorstársában, Fernando Alonsoban (21) nagyobb fantáziát látok. Az idõmérõ edzésen az autótól ennyire tellett, a versenyen pedig legalább végigment. Kapott két kört az elsõtõl, de egy bádogdoboztól többet nem lehet várni. Alonsot figyelni fogom a következõ futamon, hogy az eddigi kedvezõ képet megerõsíti-e magáról. Ha Alain Prost tudta volna, hogy mibe vágja a fejszéjét, szerintem messze elkerülte volna a Forma-1-et. Ilyen szánalmas produkcióra biztosan nem számított. A Prost-Acer eddig a csõddel egyenlõ. A Minardi mellett a másik leggyengébb versenyautót sikerült összehozniuk. Egyedül a motor számít jónak, de ezt is csak régi kapcsolatainak köszönheti a Professzor (no meg egy kis pénzmagnak), ugyanis a Ferrari motor 1999. évi változata dohog a tengerszínû kasztni alatt. Jean Alesivel (22) biztosan nincs baj, hacsak az nem, hogy a régi tûz már nincs meg benne, de vezetni biztosan nem felejtett el. Ennek ellenére pályafutásának legsötétebb korszakát éli. És ha ilyen pocsék marad az autó, nincs esélye elõrelépésre. Gaston Mazzacane-nak (23) idén is sikerült megpumpolni a szponzorait, akik továbbra is fedezik Forma-1-es karrierjét. Az már a dolog velejárója, hogy így csak egy halovány csapathoz lehet szerzõdni, ahol igen nehéz a kiugrási lehetõség. Tavaly a Minardival ez nem is sikerült neki, hátha idén. De ezzel az autóval nagyon nehéz lesz. Tasnádi Zoltán
Toth Zoltan 2001 április 1. vasárnap 21:05 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 73
Végre megtört a jég!!!!!!! Szerintem most magára talált a Merci. Bár Hakkinen nagyon peches volt, avval a lefulladással. Elõször is Montoyának gratula, mert fantasztikusan jól kihasználta a lehetõségét és megelõzte Sumit! Csak az a fasz Verstappen kiütötte, mint a sicc. Viszont a Ferrari eltaktikázta magát, bár meg kell vallani nem errõl híresek. Most nem jött az be mint Malaysiába. Nem intermediet gumit kellett volna választaniuk. Hanem, mint a többiek, esõt! Sajnálom Montoyát, de Coulhard megérdemelten, jogosan gyõzött! Hakkinen is õszintén tudott örülni ennek.

 <<  1  11  21  31  41  51  61  71  81  91  101  111  121  131  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

IDEfix Expresz no meg a FASZT ATA neongod (neongod) 9 Faragó Imre Gábor (emery)
2002 február 12. kedd 15:08
Irjunk sajat ftpd-t! Fenebe az eddigiekkel! :) Foldesi Peter (ratdragon) 38 Bujdoso Artur (artlace)
2002 január 25. péntek 16:37
Mert olyan qrvajo az a 4K? Tóth Péter (Brutal) 27 Farsang Laszlo (alain)
2001 október 4. csütörtök 01:41
MATROX grafikus hardware az új amigákban!!! Soponyai Viktor (dh1) 38 Soponyai Viktor (dh1)
2001 október 3. szerda 12:21
Magyar locale Smith (smith) 23 neongod (neongod)
2001 szeptember 28. péntek 08:39
Amigat mindenkinek ! Huszár Zoltán (huszarz) 14 Saughassy (sau)
2001 szeptember 25. kedd 19:52
Chip es a nacik ssss (ssss) 37 Chip (chip)
2001 szeptember 14. péntek 00:22
Kibasszuk Darat vagy ne? Smoke (Amiga) 127 Chip (chip)
2001 szeptember 1. szombat 01:34
VirtualGrandPrix twollah (Raven) 50 Sensor (sensor)
2001 augusztus 19. vasárnap 04:39
HTML&JAVA HELP Fábián Zoltán (faby) 3 X-Daemon (x-daemon)
2001 augusztus 14. kedd 01:16
MATÁVNET vagy AXELERO kedvezmények HOGYISVANEZ?! Soponyai Viktor (dh1) 20 Fábián Zoltán (faby)
2001 augusztus 10. péntek 19:05
Szittyózium 2001 tábor!!! Joshi (Joshi) 22 MeLaK (melak)
2001 augusztus 10. péntek 11:39
AOS 3.9 Saughassy (sau) 23 neongod (neongod)
2001 augusztus 9. csütörtök 18:44

 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Valid CSS!