Login: Jelszó:    Regisztráció
 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Téma Létrehozó Hozzászólások Utolsó hozzászólás
Játékot keresek. Segítsetek! Szarka Robert (roberto76) 11 B. Szilveszter (bszggg)
2009 január 16. péntek 11:36
Zorro II-s kártya Amiga 1200-ra? uhu (uhu) 9 uhu (uhu)
2008 október 12. vasárnap 15:51
Valaki ért itt Amiga hardweres bütyköléshez? uhu (uhu) 30 Illyés Gábor (audiotechsys)
2008 szeptember 26. péntek 14:41
A4000 bug PLS. Help Sajtos Roland (sroland42) 2 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2008 július 24. csütörtök 18:02
Cédépörkölõk topicja! Chip (chip) 201 DeT(r)oX (DeToX)
2008 július 7. hétfő 14:29
Pegasos Tóth Péter (Brutal) 8.064 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2008 július 2. szerda 20:29
AmigaOne/AmigaOS4 Lay András (lay) 9.817 MeLaK (melak)
2008 július 2. szerda 00:08
 <<  9751  9761  9771  9781  9791  9801  9811  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Cobra 2007 szeptember 26. szerda 14:36 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
neongod: hat, pedig mar nem csak red meg blue van, a per ota 2 uj tabor van: Hyperion partiak es Amiga Inc partiak ;) Valamilyen szeperalodas mindigis volt es mindigis lesz, volt A4k vs. A1200, P96 vs CGX, stb. Evvan :)
Cobra 2007 szeptember 26. szerda 14:42 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
[quote]masreszt meg olyan kicsi volt a hely, hogy nem volt hova szeparalodni. :P[/quote] Jah, meg az Efika es a Samantha is kenytelenek voltak egymas tetejen meglenni, azota mindig kekes szegeny Sam kepernyoje :)
neongod 2007 szeptember 26. szerda 14:44 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
cobra: igen, de a korabbi szeparalodasokbol meg hasznunk is volt, mert egy platformon beluli szeparalodas volt. Nem jott rosszul, hogy volt filesystem flmae meg ppc kernel flame, mert serkentettek a fejlesztest es felpezsditettek a community-t valasztasi lehetosegeket kinalva az amiga felhasznaloknak. Lett SFS, egyre jobbak lettek a grafikus alrendszerek, a ppc kernelek, stb. Es a programok tovabbra is jottek es mindenki gepen futottak. Az egesz gyokeresen megvaltozott amikor ket kulon rendszer jott letre. Ez mar nem ugyan az. Ami most van az tonkreteszi a community-t.
Chip 2007 szeptember 26. szerda 14:57 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 3.193
@neongod: Szerintem a community mar reg tonkrement...
neongod 2007 szeptember 26. szerda 15:00 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
chip: oké, de ha ezt elfogadjuk, akkor azt is mondhatnank, hogy hagyjuk a picsaba az egeszet. Valojaban kijelentjuk, hogy az amiga meghalt, es kar foglalkozni vele tovabb.
sadddam 2007 szeptember 26. szerda 15:15 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.535
elõször is, én sepciel semmit sem vettem magamra. csak szintén olvastam az ominózus aw.net topikot és nem láttam, hogy aros meg mos "hívõk" hada kuncsorgott volna támogatásért. meg az "os4" és "mos hívõk" kifejezésre kattantam be (ahogy neon is sztem). chip sajnos azt vettem észre, te igenis nagyon lovagolsz ezen a kék-vörös témán, és néha kifejezetten szítod is, mint pl. az ilyen beszólásokkal. neon teljesen jól megfogalmazta ezt, valóban kár rá több szót pazarolni. cobra: a4k vs. a12k flame???? hol és mikor? én ugy tudom csak azért nem vett mindenki 4k-t, mert 10x annyiba került, mint egy a12k, de mindenki azt akart. az a baj, hogy a megmaradt kommuniti annyira megosztott, hogy az hihetetlen, akárkinek van valami jó ötlete, segítõ szándéka, futó projektje, megjelent waréja, biztos lesz 1-2 fax, aki beszól neki, hogy az szar, nem ugy kéne, okoskodik, ellenez, stb... morphzone-on mos userek között is ezt látom, aw.neten meg méginkább (sokkal hígabb a közeg ott ugye:). amiconon pontosan megvolt az a faxa régi amigás hangulat. lehet egymást ugratni, meg fikázni, de ez a vérre menõ ellenségeskedés, ez öli meg az amigát, nem (csak) a sw és hw hiány.
Cobra 2007 szeptember 26. szerda 15:19 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
neongod: En ezt fejlesztokent nem igy latom. Egy csomo extra munkat igenyel, ha egy programot tobbfele API-ra kell megirnod ahhoz, hogy minden felhasznalot kielegits. Peldaul vagy megirtad WarpOS-re is, meg PowerUp-ra is ugyanazt (egy csomo extra melo), vagy korlatoztad a piacod az egyikre, de ha piacot akartal akkor meg 68k-ra is meg kellett csinalni. Vagy megirtad CGX-re is es P96-ra is (mint pl. ahogy ezt a RiVA-val csinaltam), vagy megintcsak nem mukodik tokeletesen a programod minden gepen, mert pl. hiaba emulalta a P96 a CGX hivasokat, a CGX API-val nem tudtam garantalni hogy olyan szinformatumu screent kapok amilyet kere (amilyenhez van render rutin), ezert erdemes volt P96 API-t hasznalo ott ahol az volt, az overlayrol nem is beszelve. Es igy volt ez sokminden massal. Es a fejlesztok akiknek amugy is keves szabadidejuk volt fejlesztesre, egy csomo extra munkat kellett hogy bevallaljanak, hogy a programjuk menjnen lehetoleg minden Amigan. Ez most sincs mashogy az OS4 es a MorphOS-el, a ketto nem kompatibilis, es hiaba van a MorphOS-ben OS4emu, az se tokeletes, es egy csomo extra munka lenne nekem mint fejlesztonek, hogy mindket rendszeren eletben tartsam a prgramom. Iden peldaul annyira keves idom volt fejlesztesre, hogy lassan egy eve nem adtam ki update-et a DvPlayerbol OS4-re, hat akkor ket OS-re hogy a fenebe gyoznem a fejlesztest? Ezt ChainQ is megtapasztalta, hiaba azonosak a gyokerek, a ket rendszer mas iranyba ment, mas megoldasokat hasznal, egyre tobb az olyan feature/API ami az egyikben van a masikban nincs, es eleg nehez egy fejlesztonek a szoftveret parhozamosan mindketton fenntartani es folyamatosan frissiteni. Persze, a struccpolitikaval ezt nem latod, de ez a helyzet es nem altathatod magad orokke, hogy ez valtozni fog. Valoszinuleg mindket rendszer idovel tovabb tavolodik egymastol, es persze mindkettonek meg lesz a sajat kicsi felhasznaloi tabora.
Nagy Norbert 2007 szeptember 26. szerda 15:28 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 3.104
Devlin, Adj lecci telszamot ! THX !
sadddam 2007 szeptember 26. szerda 15:29 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.535
cobra: igen, ezen kéne változtatni, vagyis közelebb hozni egymáshoz a két platformot, amennyire lehetséges (mui4 os4-re, reaction wrapper mos-ra pl, mittomén), és annyira nem lehet nehéz os4-mos között a portolás, mint monyjuk linuxról aos-re, stb... amugy értem a problémád, és ez sux, de épp ezért kéne elkerülni azt a jövõt, amit utolsó mondatodban felvázolsz. ha meglenne az akarat, nem hiszem, hogy lehetetlen lenne. os4 és mos mégiscsak egymás legeslegközelebbi rokonai (apuci ugyanaz, csak az anyukák mások).
sadddam 2007 szeptember 26. szerda 15:30 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.535
amugy el is felejtettem, dvplayernek elvileg pianetán (és amiconon) is volt uj verziója. volt?:) mik a fejlesztések ebben az uj verzióban?

 <<  9751  9761  9771  9781  9791  9801  9811  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Classic Amiga új bővítések, módosítások, tervek ;) Docky-SD (docky) 123 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2008 június 29. vasárnap 19:16
Micro$oft cummantások Chip (chip) 2 DeT(r)oX (DeToX)
2008 június 23. hétfő 16:21
Az Apple Intel-re vált Lay András (lay) 867 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2008 május 25. vasárnap 10:18
Pajtabuli 2008. (május 1-4) Joshi (Joshi) 86 DeT(r)oX (DeToX)
2008 május 7. szerda 20:19
Prága, július 3. Judas Priest koncert Lay András (lay) 5 Docky-SD (docky)
2008 március 10. hétfő 16:23
Mekka Party Busz! Igazi partyra varok ide gyertek! Chip (chip) 239 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2008 február 2. szombat 06:49
A600 Install HELP! Debreczi Sándor (sandord) 9 Lay András (lay)
2008 január 7. hétfő 14:29
Gyártsunk Gamekat! Tóth Péter (Brutal) 40 B. Szilveszter (bszggg)
2008 január 3. csütörtök 07:41
Trollok egymás közt Lay András (lay) 1.097 Cobra (cobra)
2007 december 22. szombat 09:55
Winuae hang problémák Thibauld (Thibauld) 6 Leeroy ^ SMV (leeroy)
2007 december 12. szerda 18:13
Utáljuk a linuxot. Miért is ? Simonics Zsolt (simca) 49 Foldesi Peter (ratdragon)
2007 október 21. vasárnap 17:48
PlayStation(2) Fehér Attila (Neo) 16 DeT(r)oX (DeToX)
2007 szeptember 25. kedd 00:53
Pajtabuli 2007 Nick (nick) 99 B. Szilveszter (bszggg)
2007 szeptember 3. hétfő 21:30

 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Valid CSS!