|
Rajnai Almos |
2001 május 1. kedd 15:59  |
Hozzászólásai: 2.799 |
Chip: mert miért ne futnának? |
|
Emeric SH |
2001 május 1. kedd 16:03  |
Hozzászólásai: 908 |
At kene nevezni a topicot MOSfukkra vagy ilyesmi ;)
Nah, lenyeg a lenyeg: vegre lett egy kis idom, felraktam a MorphOS 0.3-at. (Igen most, engem nem kerget a tatar ;))
Szoval lenyeg a lenyeg, gondoltam csak megnezem mar hogy is van ez a WOS emulacio.
Haladjunk sorjaban:
Payback: ot nem azert neztem meg, mert WOS-t hasznalna, pusztan mert sokat jaccom vele mostanaban es gondoltam megnezem. Nos, attol eltekintve, hogy lassabb mint 040/25-on, tokeletesen korrektul viselkedett - kis mazochizmussal meg jatszhato is!
Heretic 2: nem sikerult futasra osztokelnem, bar en gyanakszom a CGXAGA/RTG.LIBRARYSUXX/CHUNKYPPC-re ezzel kapcsolatban. (Az elejen meg a WOS emulaciora gyanakodtam, de kesobb meggyozott)
FrodoWOS: indulaskor kapott egy Hit-et (gondolom kafa startup kodja van), de utana hiba nelkul mukodott, sebessege holt tuti. (Gondolom mert magasrol szart a CGXAGA-ra es sajat screent nyitott)
SNES9XWOS: ez _NEM_ Haeuser WarpSNes-je, hanem az amelyikben valoban van AGA transparency tamogatas. Nos, megdobbento modon hiba nelkul futott, a display viszont erdekesen lassu volt. (CGXAGA-ra gyanakodnek)
AMP: abszolute semmi kulonbseg, gyors es jo. Meglepoen jo volt. Es ment elsore...
Petunia: veletlenul jutott eszembe a Petunia, de gondoltam milyen jo poen lenne ha menne ;) Nem ment... (Nem tudtam rajonni miert, a WOS Emu nem mondta meg)
ProQuake(F.Wille): a doksi ugyan irta, hogy nem m1, gondoltam azert megnezem. Itt talalkoztam eloszor WOS Emu elvtarssal aki a WOS Shell SetStackSize miatt visitozott, es a Continue, Halt es elfelejtettem milyen opciot ajanlotta fel. Sajnos valoban nem futott, betoltesnel elakadt. Allitolag AWinQuake az futik, de az meg nemvan nekem
ADoomPPC (PowerUP): Hat, lehet, hogy egyesek szerint a MOS nem mas mint a PUP uj kontosben, de az ADoomPPC nagyon nem ment. (Elakadt Setting Up Heads Display kozben)
Flamingo: Rachy Petuniaja utan megmondom oszinten nem vartam sokat: am megdobbento modon a PPC Flamingo szinten PPC delta c2p-vel TOKELETESEN futott. (Ki is hasznaltam az alkalmat egy kis _csavargas_ra) :)
Mas ugy nagyon nem jutott eszembe amit kiprobaljak. Osszegezve, ami nem megy a WOS Emuval az nagyon nem ment, ami viszont igen az az SNes9x WOS kivetelevel nagyon ment.
Vegul meg eszembejutott valami a vegen, es csinaltam egy osszehasonlito tesztet a Petunia es MOS kozott. (Igazabol az erdekelt volna mennyit lassul Petunia MOS alatt, dehat egyszeruen nem muxott :[)
A tesztadatoknal tessek figyelembe venni, hogy bar ugyanazon rendszerrol van szo (040/25, eleg butitott rendszer) de a Petunia-nal lassit(hat)tak a contextswitchek grafikus alkalmazasoknal, MOS-nal pedig hogy nem JIT, es hogy o futott egyedul CGXAGA-val. (Hiaba no, nincs grafkartyam... Pontosabban van, de ez most nem lenyeges.)
68K[040/25] | M[orph]OS[603e/200] | PET[unia][603e/200]
c2ptest 35,393320 | 181,944056 | 22,534437
chunkycopy 23,500786 | 13,312418 | 10,115433
comptest 0,040977 | 0,056842 | 7,550382
drawtest 5,706670 | 6,453529 | 14,038446
fakemandel 0,034623 | 1,114576 | 0,465164
jsrtime 17,669405 | 6,912541 | 4,592987
mandel 0,035711 | 28,111769 | 0,463783
memfill 20,662348 | 21,417450 | 9,140797
Ennyi lenne. Ha lesz majd JIT MOS (valaha) akkor ofcoz majd azzal is csinalok par tesztet. Tessek csamcsizni meg fikazni nyugodtan... Bar nem tom minek kellett akkor ez a topic ;) |
|
Emeric SH |
2001 május 1. kedd 16:20  |
Hozzászólásai: 908 |
AOS4 temahoz hoozaszolva a regi programok fix hogy futni fognak vegig. Az OS4 voltakeppen alig lesz mas mint egy 3.9 68K emuval, a 4.2-re igerik az uj funkciokat, es az 5.0 lesz az igazan uj oprendszer, amiben lesz egy SandBox a 4.0-nak. (Es igy a regi programoknak) Szoval nem kell compatibility miatt panikolni... |
|
Rajnai Almos |
2001 május 1. kedd 16:31  |
Hozzászólásai: 2.799 |
Petunia teszthez: a mandel melletti értékek persze nem valósak, Emeric elfelejtette, hogy csak 3.1-es kick-el megy az a teszt.
Amúgy a következõ verzió lényegesen gyorsabb lesz, bár ennél konkrétabb dolgokat egyelõre nem akarok leírni. (Majd hiszitek, ha látjátok... :)
Egyelõre hetek óta azzal küzdök, hogy komolyabb programok is fussanak rajta, pl. lha vagy lzx, így legalább jobban tudnám tesztelni. Sajnos elég nehézkes ez a dolog, mert bizonyos memória olvasásoknál context-switch-et kell kikényszerítenem, de ahhoz meg PPC MMU-t kell programoznom, ami egyelõre nem nagyon akar menni... :(
(Pedig kaptam exkluzív infókat egyenesen Jochen Bechertõl! :) |
|
Chip |
2001 május 3. csütörtök 21:01  |
Hozzászólásai: 3.193 |
Hajra Rachy!!! :))) Ugyis meg tudod csinalni, ha en is meg tudtam csinalni azt a ganye byteorder gecit. :>>> |
|
Cobra |
2001 május 7. hétfő 01:04  |
Hozzászólásai: 2.505 |
Szopás nélkül unalmas lenne a codeolás... :) |
|
Emeric SH |
2001 május 7. hétfő 16:24  |
Hozzászólásai: 908 |
Hmmm... Erdekesek a menetkozbeni fejlemenyek. Valahonnan szedi elo mindenki a nonejm kodereket - public info ugye, hogy egy neve alapjan erosen eszaki (tan finn) emberke csinalta a WOS emulatort MorphOS ala, es felconfidental info, hogy az AOS4-ben sem igen vesznek reszt az igazan nagy nevek... Es ezt veletlenul sajat nemet hirforrasbol tudom.
Ugyhogy magyar developerek, csak elore! :) |
|
Chip |
2001 május 17. csütörtök 13:11  |
Hozzászólásai: 3.193 |
Rachy!
Van valami eredmeny? :) |
|
Rajnai Almos |
2001 május 18. péntek 08:12  |
Hozzászólásai: 2.799 |
Chip: türelem emut terem! ;)
Annyi bizonyos, hogy az új optimalizációtól gyorsult, egyelõre azonban nincs minden utasításban kész, és sikerült néhány bugocskát is becsempésznem a már kész kódba... :/ |
|
Cobra |
2001 május 18. péntek 16:39  |
Hozzászólásai: 2.505 |
hajrá rachy! hajrá rachy! |
|
|