Login: Jelszó:    Regisztráció
 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Téma Létrehozó Hozzászólások Utolsó hozzászólás
LELEPLEZÕ KÉP TIMBÁRÓL!!! NO FAKE! Emeric SH (Emeric) 27 LEGYU (LEGYU)
2005 június 25. szombat 13:37
Mitõl lesz valaki Amigás??! neongod (neongod) 72 LEGYU (LEGYU)
2005 június 23. csütörtök 11:49
Elkészült a News! Lay András (lay) 55 neongod (neongod)
2005 május 31. kedd 14:04
Szeretnem megszuntetni Timbat Leeroy ^ SMV (leeroy) 32 LEGYU (LEGYU)
2005 május 25. szerda 17:51
A1200-t toronyba! Rutinosak elõnyben! :) Soponyai Viktor (dh1) 35 LEGYU (LEGYU)
2005 május 12. csütörtök 17:53
Ki, hogyan terjeszti az AMIGA szellemét? B. Szilveszter (bszggg) 38 LEGYU (LEGYU)
2005 május 6. péntek 21:24
Azt hiszem, Merlin példáját fogom követni. Elfelejtelek benneteket az Amigával együtt. Molnar Antal (timba) 19 LEGYU (LEGYU)
2005 május 6. péntek 21:11
Coldfire 68K Kémeri Csaba (unreal) 14 sadddam (sadddam)
2005 április 19. kedd 15:40
Programötletek Rajnai Almos (rachy) 102 Hosszu Peti (teo)
2005 április 18. hétfő 17:16
Milyen legyen a News? Lay András (lay) 47 MeLaK (melak)
2005 január 28. péntek 18:08
CDXL Soponyai Viktor (dh1) 7 Reynolds (reynolds)
2005 január 6. csütörtök 14:13
p96 vs cgx! neongod (neongod) 45 Reynolds (reynolds)
2004 november 23. kedd 09:47
 <<  1  11  21  31  41  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Saughassy 2001 június 19. kedd 19:09 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 4.007
Hja, Smithy jó uptimeokat szokott produkalni ugy, hogy hasznalja is a gepet ;)
Tóth Péter 2001 június 19. kedd 19:23 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 251
Hiba javitas! :) ChainIQ: Te mar megin tolyan okos vagy. StorMesa viewer hasznalat utan bugzik a TVPaint elinditasaval a hatter! Xal nem ko a VoodooFuckumat piszkalni, nagyon megvagyok vele elegedve! Es sokkal gyorsam a virge-ednel! hehe
Saughassy 2001 június 19. kedd 20:00 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 4.007
Látom ismét én kezdem a fikát. NEM a vududat fikáztam, hanem a drivered!!! Az pedig szar, legalábbis azok alapján, amit leírtál!Persze ha hozzáteszed, hogy csak StorMesa után bugzik, akkor csak F1et nyomok. Tehát ki kezdi ismét a fikát Brutal ?????? Na megyek is vissza a 4k topicba, mert eszembejutott errõl valami.
neongod 2001 június 19. kedd 23:12 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
Brutal. te magad mondod: "VoodooFucku". tehat a sajat szarod fikazod :))))
Balogh Károly 2001 július 27. péntek 14:26 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 3.759
A Radiator topicban Neongod benyogte par hete a PIV vs. CV3D test eredmenyeit, es mar akkor is gyanusnak talaltam. Na ma megeroltettem magam, es elvegeztem a sajat tesztjeim, mindenki megelegedesere... Hat erdekes resultok jottek ki. Az ertekek utan zarojelben Neongod azon ertekei, amik nala lassabbak lettek, mint nalam. Pedig ez itt A3640/25, meg Slowlane Z3-s RAM. Es megis, van amiben gyorsabb itt a rendszer, mint ott az 060-MKIII-on... Az osszehasonlitasnak meg az is ad egy plusz apropot, hogy en Neon ex-CV3D-jet birtoklom jelenleg... Tanulsag: Nincs lassu Amiga, csak szarul belott rencer. ;) Computer......: Amiga 4000 T/AGA CPU...........: 68040/25 MHz OS / WB.......: V40.70/V40.42 SetPatch......: V43.7 Chip/Fast.....: 1.9MB/48.0MB Graphics card.: CyberVision 3D GFX system....: Picasso96 v2.0 Resolution....: 1024 x 768 x 16 Depth/Colors..: 65536 colors Testlength....: 3 RectFill()................ 381 op/s (306) RectFill() Pattern........ 382 op/s (322) WritePixel().............. 58235 op/s WriteChunkyPixels()....... 99 op/s WritePixelArray8()........ 99 op/s WritePixelLine8()......... 5979 op/s DrawEllipse()............. 4302 op/s DrawCircle().............. 4835 op/s Draw().................... 3947 op/s Draw() Hor/Ver............ 7408 op/s ScrollRaster() X.......... 21 op/s (17) ScrollRaster() Y.......... 20 op/s (16) PutText()................. 2617 op/s BlitBitMap().............. 2031 op/s (555) BlitBitMapRastPort()...... 1605 op/s (550) BitMapScale()............. 56 op/s OpenWindow().............. 27 op/s MoveWindow().............. 119 op/s SizeWindow().............. 48 op/s CON-Output................ 126 op/s (84) ScreenToFront()........... 65 op/s (2)
neongod 2001 augusztus 1. szerda 20:13 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
Hmm. akkor lehet hogy szar volt a rendszerem, de most mar egesz jol muzsikal :) az en jelszavam a no hack, tehat semmi fos nincs benne. :)
Cobra 2001 augusztus 10. péntek 22:57 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
Je p96 vs. cgx forum hogy mik vannak :) P96-nak 2 hátránya van: 1. nincs gyorsabb layerslib csere (bár a layerslib lassúsága az OS hibája és alapban az OS3.9-ben már ki kellett volna cserélni) 2. az 1 bites blitter mûveletek lassabbak mint a cgx-nél. Ezen kívül minden másban a p96 a jobb (stabilitás, blit speed, configurability, API, stb...) Tök jó hogy lesz P96 v3.0 ami native PPC lesz és lesz BVPPC/CVPPC driver is szerintem a nép elégedett lesz vele...
Balogh Károly 2001 augusztus 10. péntek 23:00 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 3.759
P96 v3 for 68k nem is lesz? ;/
neongod 2001 augusztus 12. vasárnap 19:52 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 1.061
most tesztelem az mcp solid window movejat es a magic menut transparent tornazsakokkal :) egesz jol megy :) egyenlore meg 1 fagyast se okozott ez a ket ware. amig igy van, maradnak. egyebkent nekem az iconkirakas is sokkal gyorsabbnak tunt cgx alatt, meg a solid move is sokkal smoothosabb volt. p96al valahogy villog a content, ha felfele mozgatom. persze eztis a fastlayers hianya okozza gondolom. nekem eddig minden kartyaval a cgx jott be jobban, kiveve a pivet. mivel az overlay es az FF jobb p96ban :)
Cobra 2001 augusztus 13. hétfő 15:37 Link ehhez a hozzászóláshoz

Hozzászólásai: 2.505
Az ikontoltogetes valoban erszrevehetoen lassabb p96 alatt, azt a Tobias nem tudta megmondani miert, en ugy gondolom hogy egy masik OS rutin (talan OS remap rutin) amit a CGX megpatchel, a p96 pedig nem patcheli meg. A p96 a leheto legkevesebb OS rutint patcheli meg, a CGX viszont eleg sokat megpatchel ezert par dolog begyorsul. A "villog az ablak tartalma" effektus a fos AmigaOS-fele layerslib mellekhatasa. Nekem ennek ellenere a p96 mukodik jobban (RetinaZ3 kartyaval), mert stabilabb mint a CGX 4.0 amim volt, es a CGX-el csunya sarga az eger (nem tudom miert de elbassza a szineket). Jobban szeretem a Picasso96Mode-ot mert nagyon szepen beconfiguralhatok barmilyen felbontast pillanatok alatt. Fogalmam sincs hogy lesz e 68k-ra P96 v3 talan a phx tobbet tud. API szempontjabol mindenkepp abban remenykedek, hogy az uj OS-ban levo gfx API az p96-on fog alapulni, mert a CGX alatt sokkal korulmenyesebb mindent megerni, es a modulo-t meg mindig nem lehet lekerdezni meg a vlayer-nel sem, ami miatt a RiVA erdekes effektusokat ad neha CGX alatt CV3D-val es hasonlokkal. Programozas szempontjabol a CGX elegge fapad, foleg ami a vlayert illeti.

 <<  1  11  21  31  41  >> Bezár Frissít Link ehhez az oldalhoz

Legyen-e fYaNICA #5? LouiSe (LouiSe) 41 DeT(r)oX (DeToX)
2004 október 5. kedd 00:33
100. topic a fóRumon. +1 sör a Laynak! Saughassy (sau) 18 B. Szilveszter (bszggg)
2004 június 15. kedd 14:39
Vélemények az AmigaInc-röl neongod (neongod) 116 neongod (neongod)
2004 június 4. péntek 21:04
Elkészült a szavazás neongod (neongod) 41 B. Szilveszter (bszggg)
2004 május 12. szerda 06:48
Amiga SDK (Software Development Kit) LeChuck (LeChuck) 12 Emeric SH (Emeric)
2004 április 23. péntek 14:55
MacEmu és társai... Nemeth Zoltan (enzo) 23 Thomas of SMV Design (thomas.smv)
2004 április 3. szombat 17:09
Mars Expedíció Cobra (cobra) 55 B. Szilveszter (bszggg)
2004 január 20. kedd 15:04
PPC-k, BVirslik, meg minden neongod (neongod) 35 neongod (neongod)
2003 december 14. vasárnap 01:55

 <<  1  21  41  61  81  101  121  141  161  181  201  221  241  >>

Valid CSS!